"spójność we wszystkich kanałach komunikacji"

MARKETING I PR

Marketing i PR w spółce Focus Hotels jest zarządzany centralnie w celu zapewnienia spójności we wszystkich kanałach komunikacji. Do zadań działu marketingu należy zarządzanie stroną internetową spółki, prowadzenie fanpage’a na serwisie społecznościowym Facebook, graficzna oprawa materiałów sprzedażowych i reklamowych, wsparcie w organizacji wydarzeń hotelowych, negocjacje i kontakty z dostawcami usług marketingowych, dbałość o materiały drukowane w hotelach oraz służbowe stroje.

Centralne działania PR mają na celu przemyślane i systematyczne kształtowanie relacji z otoczeniem spółki. Celem tych działań jest budowanie silnego wizerunku marki oraz wsparcie procesu sprzedaży poprzez dotarcie z komunikatem do zdefiniowanych grup docelowych.

I miejsce w kategorii Sieć Hotelowa
Focus Hotels
Edycja 2015

I miejsce w kategorii Sieć Hotelowa
Focus Hotels
Edycja 2014

I miejsce w kategorii Business Tariff
Focus Hotel Łódź
Edycja 2015

I miejsce w kategorii On The Road
Focus Hotel Katowice Chorzów
Edycja 2015

II miejsce w kat. Hotele na Śląsku 1-3*
Focus Hotel Katowice Chorzów
Edycja 2015

I miejsce w kat. Hotele na Śląsku 1-3*
Focus Hotel Katowice Chorzów
Edycja 2014

I miejsce w kategorii Business
Focus Hotel Łódź
Edycja 2014

I miejsce w kategorii Hotele w Łodzi
Focus Hotel Łódź
Edycja 2013