PL EN
"spójność we wszystkich kanałach komunikacji"

MARKETING I PR

Marketing i PR w spółce Focus Hotels jest zarządzany centralnie w celu zapewnienia spójności we wszystkich kanałach komunikacji. Do zadań działu marketingu należy zarządzanie stroną internetową spółki, prowadzenie fanpage’a na serwisie społecznościowym Facebook, graficzna oprawa materiałów sprzedażowych i reklamowych, wsparcie w organizacji wydarzeń hotelowych, negocjacje i kontakty z dostawcami usług marketingowych, dbałość o materiały drukowane w hotelach oraz służbowe stroje.

Thanks to the hierarchy of employment, each employee sees the opportunity for development and promotion. Professional trainings help them broaden their expertise and monthly sales contests motivate them additionally.


I miejsce w kategorii Sieć Hotelowa
Focus Hotels
Edycja 2015

I miejsce w kategorii Sieć Hotelowa
Focus Hotels
Edycja 2014

I miejsce w kategorii Business Tariff
Focus Hotel Łódź
Edycja 2015

I miejsce w kategorii On The Road
Focus Hotel Katowice Chorzów
Edycja 2015

II miejsce w kat. Hotele na Śląsku 1-3*
Focus Hotel Katowice Chorzów
Edycja 2015

I miejsce w kat. Hotele na Śląsku 1-3*
Focus Hotel Katowice Chorzów
Edycja 2014

I miejsce w kategorii Business
Focus Hotel Łódź
Edycja 2014

I miejsce w kategorii Hotele w Łodzi
Focus Hotel Łódź
Edycja 2013