"Synergia księgowości i controllingu."

KSIĘGOWOŚĆ I CONTROLLING

Synergia działów księgowości i controllingu pozwala na osiągnięcie wyznaczonych celów przedsiębiorstwa. Wysokiej klasy specjaliści dostarczają rzetelny obraz sytuacji finansowej oraz koordynują wewnętrzne procesy przedsiębiorstwa. Te zadania są skutecznie realizowane przy wsparciu nowoczesnych narzędzi informatycznych. Zadaniem controllingu jest także monitorowanie ekonomicznego otoczenia firmy i szybka reakcja na jego zmiany. Podstawą sprawnego funkcjonowania są rzetelnie przygotowane procedury z udziałem zarządu i pracowników wszystkich szczebli, których dokumenty dotyczy. 

Do głównych obowiązków działu należy nadzór nad umowami zawieranymi bezpośrednio przez hotel, płatnościami (zobowiązania i należności) oraz obiegiem dokumentacji księgowej. Inne zadania obejmują także ewidencję stanów magazynowych oraz sporządzanie inwentaryzacji, analizę i weryfikacja dostawców czy badanie rynku branży hotelarskiej.